panik.

seriöst. shit vad tiden går snabbt!? sitter & på maydayparade - the memory, & börjar nästan gråta !?
tiden går nästan lite för snabbt. please slow down.
snart kommer tomten, något jag ser framemot, men det får gärna dröja längre, vilket det inte gör.
ibland tänker jag för mycket ?
får lägga av med det, hahah.

iallafall. jag ligger fortfarande i sängen, hahha, har inte orkat gå upp, men funderar starkt på att göra det efter bloggningen.
har iiinga planer för dagen. that sucks.
btw! det är halloween snart!, & jag & emilia ska gå 'bus eller godis' i Borgholm ? hahah! jag är fett på.

" we were just kids in love. "

p
u
s
s


Kommentarer
Postat av: eemmaLindqvist

haha söt ;D

2009-10-11 @ 16:08:13
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0