jennifer tha ko

okej. det är så här att jag har blivit tvingad att skriva ett inlägg, av en viss miss olsson. *evileyes* xD
nejmen ! okej.. here we go.

eh..
hhahhaahh jag vet inte vad jag ska skriva!
i know! jag kan göra en sån här kontakt annons!!! JA HAHAHA okej! det gör jag.

nu ska jag tipsa er om en söt liten skogsmulle som heter Jennifer! Hon är 16 år (? xD )
och söker alltså en pojkvänn. Jennifer gillar mat & att sova, så man borde mata henne ca 2 gng per dag,
annars blir hon grinig, jag svär, ni vill inte ha en grinig jennifer. det.. gör ont.
aja! Jennifer letar alltså efter en kille med bra humor, SNYGG! RIKTIGT SNYGG. och som är.. ah, snäll och sånt där skit.
så alla små boys som blev lite nyfikna på denna unga dam, kan ta och .. köra upp nåt.
hahahaha nejmen xD  ni får la kontakta mig, så langar jag er vidare till miss olsson.

ah hellyeah, julia äger på att skriva randoms blogginlägg. ge mig en guldstjärna :U

Här under är alltså miss olsson. och dom som inte förstår sig på min konstnärliga sida, så är dom röda sakerna horn.



<3

Kommentarer
Postat av: tha ko

HAHAHAHAHAHAHAHAH, ser helt sepe ut utan dina konstnärligheter också så ^^

Julia ditt jävla fucktard! xD

Fast stämmer ju lite.. (A) =D

2009-10-31 @ 18:21:35
Postat av: Emmy

Is she evil? :O

2009-10-31 @ 19:28:50
Postat av: julia

nejdå xD men hon gör alltid den där minen när man gör något retard:aktigt

xD så hon ser ut som om att hon är evil då

2009-10-31 @ 19:31:59
URL: http://se
Postat av: Anonym

Hahaha ja de är nog så haha



/AmandaVarDet

2009-12-15 @ 12:33:03
Postat av: Anonym

Hahah jo de gjorde jag .P

hahaha alla tror de om mig :P

ahha alla mina, eller de flesta, av mina kompisar innan de lärde känna mig trodde också att jag var värsta diva och bitchig och super elak och lala men hahaha fel folk kan ha :P haha



/AmandaVarDet

2009-12-15 @ 12:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0