häy

häy.
min dag började segt. kallt som tusan, sen fick man inte in linserna. fick damp på dom & stod säkert i en kvart & försökte få in dom. men till slut gick det!
Har bara haft 1 lektion idag, livsmedelskunskap, mycket trevligt.
slutade vid 11.00 & då tog vi bussen till b-holm, gick hem till emmy & pluggade, det gick ju mindre bra x)
sen kom sirisnutt med bussen så vi drog hem till henne, & där har jag spenderat resten av dagen/kvällen, vi färgade bla. siris hår, typ 3 gng ? xD, mycket lyckat.
kom precis hem.

nu ska jag duscha & allt som hör där till. hårinpackning är ett måste i denna kalla höst månad.

ps. jag skriver typ 25% av det som händer under min dag.
resten mår ni inte bättre av att veta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0